Regulamin

  1. W celu wykonania usługi prosimy o telefoniczną rezerwację wizyty.
  2. Prosimy o punktualne stawianie się na wizytę w salonie.
  3. W przypadku nie poinformowania o spóźnieniu na wyznaczoną godzinę, po upływie 15 min. salon zastrzega sobie możliwość odwołania wizyty.
  4. Usługę można odwołać telefonicznie lub za pomocą sms najpóźniej na 24 godziny przed jej odbyciem. W przypadku odwołania w krótszym odstępie czasu lub nie przybycie na umówioną wizytę skutkować będzie obowiązkiem zapłaty 100% za niezrealizowaną wizytę.
  5. W przypadku nie przybycia na umówioną wizytę bez odwołania, ponowne umówienie będzie możliwe tylko po dokonaniu wcześniejszej przedpłaty +100% za wizytę (100% usługi, która nie została wykonana).
  6. Należy powiadomić salon o ewentualnym spóźnieniu się po odbiór pieska lub o zmianie osoby odbierającej pieska. 
  7. Salon posiada monitoring, wizyty są rejestrowane, odwiedzając nas zgadzają się państwo na nagrywanie.
  8. Salon wyposażony jest w kilka stanowisk dlatego pieski strzyżone są bez obecności właściciela. Jest to konieczne do zachowania bezpiecznych warunków pracy dla pieska i groomera oraz skrócenia czasu pielęgnacji. 
  9. Nie przyjmujemy piesków agresywnych.
  10. Gdy zachowanie pieska jest nie do opanowania (agresywne) i uniemożliwia wykonanie usługi oraz stwarza zagrożenie dla jego zdrowia i bezpieczeństwa groomera, salon może odstąpić od wykonania usługi o czym poinformowany zostanie właściciel. W takim przypadku pobieramy kwotę adekwatną do wykonanej usługi.
  11. Piesek musi posiadać książeczkę zdrowia z aktualnymi szczepieniami, którą należy okazać w przypadku pogryzienia groomera.
  12. Podczas wizyty nie stosujemy żadnych środków farmakologicznych ani siły fizycznej wobec zwierząt.
  13. Nie przyjmujemy psów, którym przed wizytą zostały podane jakiekolwiek środki uspokajające.
  14. Prosimy właścicieli o zgłoszenie przed wizytą jeżeli piesek przeszedł lub cierpi na choroby: neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, chorobę serca, padaczkę, alergię skórną, częste zapalenia uszu.
  15. Nie ponosimy odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa, jeżeli właściciel zataił chorobę.
  16. Prosimy o nie karmienie pieska tuż przed wizytą i zapewnienia mu możliwość załatwienia potrzeb fizjologicznych.
  17. Nie podajemy pieskom salonowych przysmaków. Jedynie te, które przyniósł właściciel.
  18. W salonie pracujemy wyłącznie na sterylnym sprzęcie, używając profesjonalnych kosmetyków i narzędzi.
  19. W celu zagwarantowania najwyższej jakości usługi oraz higieny pracy, wykonujemy tylko usługę z kąpielą.
  20. Świadczymy obsługę kompleksową, która obejmuje: profesjonalną kąpiel, stylizację fryzury, strzyżenie/trymowanie.
  21. W przypadku bardzo mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie, liczy się przede wszystkim dobro i komfort psa. 
  22. Opłata za strzyżenie nie zawiera kwoty za rozczesywanie w przypadku wystąpienia kołtunów. Koszt rozczesywania każdorazowo, w ramach możliwości groomer ustala przed przystąpieniem do pielęgnacji.
  23. Dla bezpieczeństwa innych klientów, pieski posiadające insekty nie będą przyjęte.
  24. Salon ma prawo wykorzystać wizerunek psa w celach promocyjno – reklamowych.
  25. Pozostawiając pieska w naszym salonie w celu wykonania umówionej usługi oświadczają Państwo, że zapoznali się z regulaminem i akceptuję jego wszystkie warunki.

Ze względu na charakter usługi i pracę z żywymi zwierzętami mogą występować opóźnienia, o czym staramy się na bieżąco informować klientów.

W przypadku wizyty piesków bardzo zaniedbanych prowadzimy dokumentację zdjęciową oraz filmową. Proszę pamiętać, iż pod filcami i kołtunami mogą znajdować się niewidoczne zmiany skórne, odparzenia, obtarcia czy stany martwicze w obrębie ogona czy uszu. Po zdjęciu filcu mogą wystąpić miejscowe stany zapalne skóry typu hotspot.

Jeśli stwierdzimy rażące zaniedbanie zastrzegamy sobie możliwość, aby zgłosić ten fakt odpowiednim służbom wówczas jako dowód może posłużyć dokumentacja filmowa i zdjęciowa. Dobro naszych czworonożnych przyjaciół jest naszym priorytetem.